Informacje nieudostępnione
Informacja publiczna nieudostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej udostępniana jest:
- w siedzibie Spółki w formie ustnej lub pisemnej, jeśli informacja publiczna może być udostępniona niezwłocznie
- w siedzibie Spółki poprzez wyłożenie lub wywieszenie w miejscach ogólnie dostępnych i na tablicach ogłoszeń
- w siedzibie Spółki poprzez wgląd do dokumentów
- na pisemny wniosek, jeśli informacja publiczna nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, a w sprawach skomplikowanych w terminie do 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku.
- Wniosek o udostępnienie informacji publicznej nie zawartej w Biuletynie Informacji Publicznej »
- Zarządzenie w sprawie udostępniania informacji publicznej w RTBS "Administrator" sp. z o.o. w Radomiu »
- Regulamin przyjmowania i załatwiania wniosków o udostępnienie informacji publicznej w RTBS "Administrator" sp. z o.o. w Radomiu »
- Zarządzenie w sprawie ustalania zasad pokrywania kosztów udostępnienia informacji publicznej w RTBS "Administrator" sp. z o.o. w Radomiu »